05
15

안녕하세요 ~
다시 돌아온 존쌤과 아이들입니다아~~!!

오늘은 신나는 ccm을 가져왔어요~​

저희가 소개해 드릴 찬양은 바로 Urban Rescue의 Up From The Ashes 라는 찬양이에용~

우리의 악하고 더러운 모습까지도 아름답게 만들어 주시고, 
자신이 무너지지 않게 붙들어 주시는 하나님께 마음이 향하고 있다는 고백의 내용이에용~
우리 함께 들어보실래용~~??


 

Urban Rescue - Up From The Ashes
Urban Rescue - 보잘것 없는 것으로부터​

My heart was a burial ground
내 심장은 땅에 매장되었어요 

Broken under the surface
땅 아래에 묻혀졌어요

With no light to be found
빛조차 보지 못하는 곳에요

But You pulled me out of the grave
하지만 당신은 나를 무덤에서 꺼내주셨습니다 

Like a desolate treasure
황량한 보물처럼요

And You called me by my name
그리고 당신은 나를 내 이름을 불러주셨죠 

Up from the Ash-es
우리의 더러운 모습까지도

God You are making something beautiful
주님께서는 아름답게 만들어주셨어요

For You have won my heart
나를 주님께서 굴복하게 해주셨어요

No longer ruined
더 이상 무너지지 않아요

I have been rans-omed by Your jealous love
나는 당신의 놀라운 사랑으로 구원받았어요

For You have won my heart
나의 마음은 주님의 것이에요

My heart was a vessel of war
내 심장은 전쟁속의 군함 같아요

Sinking under the surface
표면으로 부터 가라앉고 있어요

In the wake of the storm
폭풍이 나를 가라 앉혔어요

But You saw the depths of my shame
하지만 당신은 깊이 있는 내 수치심을 보셨죠

And with reckless abandon 
죄에 얽혀있는 나의 모습을 보셨죠

Triumphed over the grave
그리고 무덤을 이기셨어요

Up from the Ash-es
우리의 더러운 모습까지도

God You are making something beautiful
주님께서는 아름답게 만들어주셨어요

For You have won my heart
나를 주님께서 굴복하게 해주셨어요

No longer ruined
더 이상 무너지지 않아요

I have been rans-omed by Your jealous love
나는 당신의 놀라운 사랑으로 구원받았어요

For You have won my heart
나의 마음은 주님의 것이에요

For You have won my heart
나의 마음은 주님의 것이에요


(Rap)

Dear God,
주님,

It's hard for me to rest
평안을 찾기 힘들어요

when everything inside beats so fast
내 안에 모든 것이 너무 빨리 지나갈 때

Hard for me to accept love
사랑을 받아들이기 힘들어요

when all I've ever known are heart attacks
심장마비 속에서 살아갈 때에

And heart failures - cardiac arrest, you see
그리고 심장병 - 심정지로만 살아갔어요

I'm not used to being healthy
그래서 나는 건강하지 못했어요

Just making sure everyone thinks I am, but who am I?
그저 모두가 날 생각하는지 확인하려해요, 하지만 난 누군가요?

I always ask myself the question
나는 항상 나에게 질문을 던져요

why this fearful heart can't accept your reckless invitations?
왜 이 두려운 마음이 당신의 무한한 사랑을 받아들이지 못하는 건가요?

And maybe I've seen too many brave hearts get executed 
그리고 수 많은 용감한 마음들이 핑계를 만들어가는 것 같아요

And I'm afraid to be next
그리고 나는 다음이 두려워요

Got all this pain locked inside 
이 모든 고통이 안에 갇혀 있었어요

But I don't know how to open up my chest
하지만 나는 내 마음을 어떻게 열어야 할지 모르겠어요

So just leave me to myself 'cuz it hurts to get cut 
그러니 그냥 날 내버려두세요

Except every time that happens, I self-destruct
아픔을 느끼는 것이 무서워요

I lie, I hate, I blame, hurt everyone I love
내가 사랑하는 사람들에게 거짓말하고, 싫어하고 ,비난하고, 아프게 해요

Like what's wrong with me GOD?
저에게 무슨 문제가 있는 건가요?

Am I allergic to love? Your love? 
저는 사랑에 알레르기가 있나요? 당신의 사랑에?

Please help me to receive it like medicine for this low-grade fever
제발 도와주세요 약한 열이 날때 먹는 약 처럼 잘 받아드리도록이요

'Cause I'm so tired of feeling sick and tired
왜냐하면 저는 아프고 피곤한 느낌이 너무 지겨워요

Out of control like a soul that would never be treated
대우받지 못할 영혼처럼 통제 불능이에요

But I heard you love healing broken things 
하지만 당신이 깨진 것들을 치유하는 것을 좋아한다고 들었어요

If I step back and surrender all the pieces
내가 뒤로 물러 서서 내 스스로를 주님께 모두 드린다면요

And you promised to give me something whole in 
그리고 당신은 나에게 모든 것을 주실 것을 약속했어요 

return if all I had to give was a few mustard seeds and
대신 내가 드릴 것이 있다면 겨자씨와 같은   

a little bit of faith
작은 믿음이죠  

a little bit of hope
작은 소망 

a little bit of trust to have to believe that's enough
믿기 위하여 필요한 작은 신뢰

a little bit of faith
작은 믿음 

a little bit of hope
작은 소망

a little bit of trust to have to believe that's enough
믿기 위하여 필요한 작은 신뢰

For You to start also for You to finish
당신이 시작할 수 있도록, 또한 당신이 끝낼 수 있도록이요

I'll get out of the way while You handle Your business
당신이 일하시는 동안 저는 비켜있겠어요

I'll lose control while You handle my senses
나는 통제력을 잃었어요 당신이 저를 사용하시는 동안

Give you all and You take away my defenses
모든것을 주시고 내 방어벽을 없애주셨어요

So God,
그러니 주님,

I'm running back to the start - 
처음부터 다시 시작해요

I won't run anymore
전 다시 도망치지 않을거에요

For You have my heart…
주께서 제 마음을 갖으셨어요

Up from the Ash-es
우리의 추악한 모습까지도

God You are making something beautiful
주님께서는 아름답게 만들어주셨어요

For You have won my heart
나를 주님께서 굴복하게 해주셨어요

No longer ruined
더 이상 무너지지 않아요

I have been rans-omed by Your jealous love
나는 당신의 놀라운 사랑으로 구원받았어요

For You have won my heart
나의 마음은 주님의 것이에요

For You have won my heart
나의 마음은 당신 것이에요


신나게 찬양 Urban Rescue의 Up From The Ashes을 잘 들어보셨나용~~??

찬양의 가사처럼 우리의 추악한 모습도 아름답게 만들어 주시는 하나님께
감사하는 마음으로 살아가고 은혜로운 하루하루가 되시길 바랄게용~~ :)

그럼 다음에는 더 좋은 찬양으로 찾아뵐게용~~

 
COMMENT